loading...

کامل‌ترین پکیج کامپوزیت لمینت متحرک دندان پرداخت درب خانه

لمینت دندان  روشی محبوب در بین افرادی که به دنبال بهبود طرح لبخند خود هستند تبدیل کرده است. اگر به دنبال روش های دندانپزشکی زیبایی هستید، ممکن است ایده خوبی باشد که در مورد مزایای روش های مختلف ب

banzbatr بازدید : 72 دوشنبه 02 بهمن 1402 نظرات (0)

لمینت دندان  روشی محبوب در بین افرادی که به دنبال بهبود طرح لبخند خود هستند تبدیل کرده است. اگر به دنبال روش های دندانپزشکی زیبایی هستید، ممکن است ایده خوبی باشد که در مورد مزایای روش های مختلف بیشتر بدانید. در این پست با مزایای لمینت دندان آشنا می شویم و میخواهیم دقیقا به شما توضیح بدهیم که لمینت سرامیک و کامپوزیت یعنی چه و ایا ارزش خریداری دارد یا خیر پس تا اخر مقاله با ما همراه باشید.

 

بارزترین مزیت لمینت سرامیکی دندان دقیقا چیست 

 

 

 

بارزترین مزیت لمینت سرامیکی دندان دقیقا چیست :

لمینت سرامیکی  به بسیار طبیعی است  مقاوم به لکه‌ها میباشد، پس لمینت سرامیکی به دندان‌ها مقاومت خوبی خواهد بخشید و عمر بالایی دارد قابلیت پوشش کامل نقص‌های دندانی را دارد مثل فاصله دندانی البته این نکته را هم تئجه نمالیید برای نصب لمینت سرامیکی نیاز  است  دندانپزشک متخصص و با تجربه‌ باشد نه فقط این زیبایی برای تمام زیبایی ها پزشک نقش زیادی دارد.

 

 

اصلی ترین مزیت لمینت دندان کامپوزیت چیست  

 

 

 

اصلی ترین مزیت لمینت دندان کامپوزیت چیست : 

کامپوزیت پرکاربردترین و ارزان ترین روکش هستند عمر کامپوزیت پایین تر از لمینت های سرامیکی میباشد و برای همین قیمتی ارزان تر هم دارد .  هر چند  کامپوزیت های امروزی دوام بیشتری نسبت به قدیم  دارد، اما از نظر مقاومت کم تر است  در برابر لک و تغییر رنگ مقاومت کمتری از خود نشان میدهند و باید هر 8 سال تعویض شوند و شاید بهترین گزینه برای کسانی است که دوست ندارند هزینه بالایی انجام بدهند.

 

 

جمع بندی : 

 لمینت دندان مزایای زیادی دارد، اما باید هزینه زیادی را انجام بدهیداز همه مهم تر برخی موارد ممکن است نیاز به تراش دندان داشته باشید. همچنین، پس مشاوره با دندانپزشک خود در تصمیم‌گیری بسیار مهم است چون اگر دندان تراشیده شود دیگر هیچ را بازگشتی ندارید.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خرید لمینت متحرک دندان موقت پرداخت درب فروشگاه پایزاد فروش سفارش اینترنتی پستی انلاین گارانتی دار ترو اسمایل اسنپ ان اسمایل روکش خرید پلاک متحرک دندان لیمنت کامپوزتی متحرک دندان فک بالا تک فک عید 1403
اطلاعات کاربری